Indeed



Denna torsdag var kanske inte precis som jag planerat men The show must go on .
Jag har städat lite idag men mest chillat.
Nu sitter jag i sängen och kollar på One Three Hill och äter skittles. YUUM!
Tänkte ut och gå med hundarna när det slutat regna. Det vore as skönt att ta elljusspåret och få lite frisk luft.
Imorgon drar jag in till Hudik igen.
Vet inte exakt vad som händer i helgen men det är bara att ta dagarna som de kommer.
På måndag ska jag söka jobb som fan! Står inte ut med att inte ha ett arbete.

Men innan det väntar en spännande helg.. hoppas jag.
På lördag är det nationaldagen och då vill jag ha sol. En ute fest vore trevlligt. Dricka öl och hänga med en massa folk.
Någon som vill med? :)
Eller vet du något annat som händer i helgen?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej! Hur är allt med dej då?

Jag har ju börjat jobba i Hudiksvall nu så vi kanske kan ses nån dag:)

Var på jobbet idag och det har oxå regnat och blåst hela dagen där. Va gör du om dagarna då?

På lördag ska jag jobba kväll. Ska sova i Hudik i övernattningslägenheten. Börjar klockan 7 på söndag så de e bra att man kan få sova där.

Det kommr väl säkert regna hela helgen ändå.

2009-06-04 @ 19:36:45
URL: http://malinodessi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0