jag har köpt mig en ny klocka

Oj är klockan redan effer 20.00. Shit vad tiden går fort.
Är hemma igen och här är det allderles tyst. Jag är så van att hänga med någon nu så det känns ovanligt att det är så tomt hemma.
Aja, inte deppar jag för det.
Ikväll har jag tänkt tona håret eftersom färgen har tvättats bort en aning. Sen efter det så tänkte jag kolla på Bröllopsduellen. :) någon som har sett sen? Är den bra?


Det blir nog inte så sent ikväll eftersom jag ska jobba imorgon. YAY! Längtar. Ska bli skönt att jobba igen.
Imorgon är det även mina föräldrars bröllopsdag. Grattis <3<3


Vad sjutton ska vi hitta på, på midsommar om det regnar ute????????


Kommentarer
Postat av: Jonas welding

Grattis till jobbet vännen =) Vad är det för jobb?

2009-06-16 @ 21:40:27
Postat av: johanna

sv: jag ska få jobba på skolan igen :)

tack!!! <3

2009-06-16 @ 23:06:47
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Malin S

den filmen är jättebra:)Jag tittade på den i förrgår oxå:)

Va ska du gö i midsommar då?

själv ska man jobba hela helgen....

puss

2009-06-17 @ 16:37:35
URL: http://malinodessi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0