Med <3

Känner bara för att skriva några rader :)
Ida åkte Isa hem och jag saknar henne redan. Men det känns sjukt bra att hon kommer hit om någon månad igen.
Vi har haft det skitkul i helgen. I fredags var vi hem till Johan på förfest sen drog vi ut på stadh, sjukt mycket folk eftersom det var studenten.
I lördags så hade vi bara chill dag  men chips, dip och massa film. Bla. Twilight och Ghost Whisperer. I söndags typ samma. :)
Nu sitter jag hemma hos K och äter jordgubbar. YUM!
Har kollat på Mean Girls på 4.an. Haha gillar filmen!

fan... jag har tappat bort min snusdosa... igen :)


På bilden My man!

Kommentarer
Postat av: Isa

Ovanligt att du tappar bort din snusdosa babe:-D

2009-06-16 @ 14:50:31
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0