sjukt värre

Jag har feber. Fuck! Eller jag tror iaf att jag har feber för att jag fryser och skakar som en flagga. Jag hoppas verkligen det bara är nu ikväll, för jag orkar verkligen inte lägga mig sjuk.
Imorgon önskar jag mig varm och soligt väder så jag kan lägga mig ute och sola lite. Dricka smooties och njuta.
Just nu så gör jag inget mer än att kolla igenom listan på filmer jag har på datorn. Vill se något nytt. Det är ju inget roligt på tvn...
Innan filmen så ska jag iaf hoppa in i duschen. ...... jobbigt.

One large red bull please!


Kommentarer
Postat av: Anna-karolina Pettersson

huga, är du sjuk? jag börjar äntligen bli bättre jag iaf! vet du hur mycket jg svullade när jag kom hem? hahah:)

2009-06-09 @ 10:27:34
URL: http://annapannas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0