Lite senare

Hey ya'll!
Jag hoppas verkligen att det här regnet försvinner till i morgon. Orkar inge mer regn. Man blir så himla seg och deppig.
Imorgon är det studenten som följs av lite fester här och där. Det vore ju ganska trist om det var regn och kallt på deras dag. Sol vill va ha!
Grattis Sussi till studenten!!!

Imorgon kommer även Isa hit. Första gången hon är här och i Hudiksvall så det vore ju trevligt om hon fick se Hudik i solljus istället för i regnmoln.
Aja, be till solguden!

Nu ska jag borsta gaddarna sen sova. Försöka iaf. :)
Sov gott sweetis!
Puss ♥


Jag hoppas stort på att jag kan ha något sådant på mig i helgen. Snälla jag vill ha SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0