The weekend

Min helg... ojoj. Mycket har hänt.
Fredag: det slutade med att jag, K, Anna och Po drack vin/öl hemma hos Po. Vid 10 tiden så drog vi till Stimpa på Håsta där det vart fest. :) Massa kul. Efterfesten hade vi hemma hos K. Vid 4 tiden på morgonen slocknade jag och K som två hundvalpar. Men resultatet på kvällen- Awsome!

Lördag: Chill! Hängde hemma hos K hela dagen. Spelade lite krocket och kollade på tv. Drog till Coop och köpte godis och red bull :) YUUM! Kollade på Yes Man som var riktigt bra och en annan 'skäckfilm' som jag inte minns namnet på men det var skitdålig. Degkväll med andra ord.

Söndag: Ut med Nikita på morgonen. Åt frukost vid tvn och låg där i säkert 2 timmar. Sedan var det dax för att dra hem till bergsjö. Och jag lyckades även lura med K hem. När vi väl sitter i bilen på väg mot Bergsjö stannar bilen mitt på vägen. Tvärdog! Haha så vi  ringde Rickard som kom med sin stora bil och fick boxering till en verkstag. Han och hans grabbgäng kollade igenom motorn tog väl säket en timme så kom dom fram till att det var tänd.... grejen som nog är paj. Great! Det slutade med att vi tog bussen hem till mig. Åt supergod mat. Grillat YUUM!
Mysig kväll med film och popcorn.

idag så vaknade jag och K 12.10. Åt frukost och drog in till Hudik med Nicklassom hade tid för klippning.
Resutlatet var skitsnyggt.
Jag köpte linsvätska och serum till håret. Nu sitter jag hemma igen och det känns som att jag inte har sovit på år och dar. Är sååå himla trött.
Men en rolig sak har iaf hänt idag. Fick ett sms av mamma, Jag får jobba på onsdag nästa vecka! YAY! Money money!

Nu ska jag leta efter min snusdosa som jag har lagt någonstanns. SÅ typiskt mig att tappa bort den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0