Soffan är min!

TJaaba
Läget? Jag är nu hemma från jobbet. Har tagit min plats på soffan och tänker ligga här tills någon flyttar på mig.
Har nackspärr. Fick det igår när jag bortade tänderna av alla tillfällen. Vetepåse is the shit!
Igår så hade jag, Emelie och Tess bakisdag med stooor frukost och dvd. Vid 14 tiden så drog vi till sveg för att hänga. Vi var till dollar och till ica. Sen var vi hem till Emelies föräldrar och vart bjuden på kaffe och kollade på punk'd och snackade lite. Mysigt. Därefter drog vi hem igen till Lofsdalen, lagade mat och kollade på Melodifestivalen. Färgade Emes hår och kollade sist på Lejonkungen 3. Mysig dag må jag säga.
Idag har det varit jobbet och imorn samma sak. Vecka 9 är änltigen över och nu börjar det bli lugnare. Det har faktist varit en väldigt bra dag. Jag måste då säga att under dom senaste veckorna då det varit sportlov så har det gått jättebra. Stolt över mina arbetskamrater! <3

Nu ska vi snart äta lite middag som K ska fixa. Hmm.. Undrar vad det blir.
Ikväll är det Beck kl21. :)


Ha en trevlig kväll!
Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0