sun all day long!

WHatzUP?
Torsdagkvällen är här och jag är super seg. K och jag har beställt pizza och tagit ett glas vin till det. SÅ gott med pizza!
Idag har det varit solsken heeeela dagen! Underbart! Hoppas på att det blir lika dant imorn. Det börjar verkligen bli vår ute nu. Härligt!
K ligger här brevid mig och kollar på medans jag skriver... han tycker att vi kan kolla på film ist... Haha han får allt vänta. ^^

Jag saknar verkligen mina bäbisar där hemma! Jag skulle verkligen vilja ha dem här!

Och mina drömmar.... still there.. Chrille tror att det har och göra med andarna som bor här i Medeby. Vilket jag oxå tror, och en anledning till att K inte känner av dem är att jag kan vara mer mottaglig än vad han är. .... Jag tror att det ligger något i det han säger. Vad tror ni?


Nu ska vi kolla på film sen ska jag försöka sova. Det är fredag imorn!! YAY! Älskar fredagar!
Godnatt på er! Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: lena

du får tala om att dom eller den får gå för att du behöver sova dettta är mitt hem nu lugna ner dej bestämt men snällt kram mamma

2009-03-21 @ 14:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0