The day after

Gårdagen bjöd på en massa fest. Efter jobbet drog jag, Emelie och Madde till Sveg. Det var första gången för Eme på systemet så ^^ Haha efter systembolaget så drog vi till ica för att köpa partyhattar därefter hem till Emes föräldrar.
När vi kom till byn igen så betällde vi hem mat från trapper. Food, sminkning och klädebyten uppföljt av drinkar och massa vänner. Vi hade askul och festen fortsatte långt in på natten. Men singstar på Trapper. :)

Idag mår väl ingen sådär jättebra men vakna är vi iaf. :) Jag har duschat och ätit och nu sitter jag och kollar på film. Ensam hemma och det är en aning tyst för mig just nu. Jag vill ha sällskap! Funderar på att ringa Tess så hon kan komma och hämta mig.

Ikväll är det kvällsåkning :) Se upp i backen för Johanna är på väg :)

TJA!


Kommentarer
Postat av: lena

hej hoppas att huvudet inte värker så väldigt mycket. Låter som en kanon kväll. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi i morgon kram mamma

2009-03-04 @ 21:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0