the nightmares

HELLO hello..
Nu var det ett tag sen jag skrev, har fått höra att jag måste bli bättre på att uppdatera... så rätt så! Lovar!
Just nu sitter jag på jobbet, trevligt men ganska så ensamt. Det är onsdag vilket betyder kvällsåkning. Och solen lyser över Lofsdalen så det kan bli väldigt kul att åka ikväll.
Igår var det en bra dag :) K och jag lagade mysig middag. Kött med klyftpotatis, sallad, beasås och vitlöksbröd. Mumms!! Han diskade och städade i köket och jag städade ordning lite i vårt rum och tände lite levande ljus så vi fick det lite mysigt. Tonade håret gjorde jag ixå. Syns ingen skillnad dock :) Men det känns bättre. ^^

Jag har börjat sakna min kläder som jag har hemma.. Vilket påminner mig om att det inte är så länge kvar på säsongen :( Shit vad fort tiden går, det är ju bara några veckor kvar nu. Det sa bara poff så var det mars. Men jag hoppas på att vi får åka på något tillsammans så vi får ett riktigt hejdå. Sorgligt!

Jag måste ju berätta, jag har haft mardrömmar VARJE natt nu i flera veckor och dom vill inte sluta. Jag minns verkligen inte sist jag hade en dröm som var rolig. jag drömmer mardrömmar och vaknar på nätterna av ett ryck eller att jag tilloch med skriker till. Vad betyder det?? Jag vill veta! Någon som kan om drömmar?

Aja, nu så iaf så ska jag fortsätta jobba. Det är ovanligt lugnt här just nu men snart så kommer det väl någon själ. :)
Uppdaterar mer ikväll.

Kisses ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt att höra ifrån dej skönt att höra att allt är bra ja tiden går fort snart är det sommar och varmt och skönt jätte kram mamma

2009-03-18 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0