after that

Helloo
Mitt Internet är så seeegt! Och vill inte ibland öppna bloggen så det är därför jag inte skrivit något, Men jag gör ett nytt försök nu.
Det har snöat i två dygn nu och det vägrar sluta. Solen har tagit semester och vintern har kommit på nytt.... GAH vill ha vår och sommar!!
Idag är det lördag. Saturday! jag tror att det inte är något speciellt som händer. Ska nog hem till Eme och beställa från bubbleroom senare i kväll. Men innan det så är det jobbet som gäller.

Jag sitter och drömmer om sommaren!!! Åh!

Jaha.. har det hänt något kul för er då?

Jag måste ha ett jobb efter säsongen!! Iaf till sommaren. Och jag vill jobba i butik eller något liknande. Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karolina Pettersson

hej!har tänkt lite på dej, saknar dej! :) puss!

2009-03-28 @ 12:09:44
URL: http://annapannas.blogg.no
Postat av: Anna-Karolina Pettersson

hej!har tänkt lite på dej, saknar dej! :) puss!

2009-03-28 @ 12:10:06
URL: http://annapannas.blogg.no
Postat av: lena

hej våren och sommaren kommer det är bara att hålla ut saknar er kram mamma du glömmer väl inte bort att släcka mellan 20.30 21.30 i kväll

2009-03-28 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0