Just A normal Sunday

Vet ni vad? Två backar läsk var på besök i Lofsdalen igår. Det var länge sen man träffade Totte och Andereas så det var trevligt. Mindre trevligare var att jag har haft feber i två dagar nu.

Igår så åkte jag, K, Jacob och Jonas till Vemdalen. Vi shoppade, dom åkte lite å så... det var ju lixom meningen att jag oxå skulle åka bräda men eftersom feber tog över så var det annat.

Nu ligger jag i soffan och gör inte alls något speciellt. Fredrik vakande nyss och gjorde mig sällska en stund i vardagsrummet. Haha snacka om att han hade detr kul igår. Jag tror att han fortfarande är lite full. Nu har han lämnat mig och dragit ut i backen för att åka lite skidor. Jag undrar hur det kommer att se ut... :P

Jag sitter och försöker få in lite ny musik i min mobil men den vill inte ta låten jag vill ha mest!!! GAH! varför vill du inte ta den??? Jag vill ju ha den som ringsignal!!! Blah! Aja, det kanske vill senare.
Nu ska jag kolla på PS, I Love you och göra lite popcorn. ^^ Mys på en söndag... Me like! Men sällskap vore inte helt fel. Haha nu skulle en hamster vara helt perfekt K!!
Jag har sagt till honom att jag vill ha en, en sån där liten dvärg^^ jag vet exakt vad det skulle få heta. Men det tänkte jag inte tala om...... än.
SEE YA!!!!



Im here for you, Im just a phonecall away. When ever you feel that you need to talk im there.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0