Later!

Sitter och kollar på de senaste avsnittet på The Hills och dricker teeee. Mamma har köpt världens godaste kakor (om man räknar bort oreos) Chocolate bits coco cookies! YUUUUUUUUUUM!

En sak som jag gör VARJE dag, tappar bort mobilen eller snusdosan. Och idag var det snusdosan. Hittade den nyss och upptäckte att jag har bara 5 snusisar kvar. 5! I neeed to buy some more! Det jobbiga är att Ica är stängt och kiosken stänger typ om 3 minuter så jag hinner inte dit! DOH! Man skulle vart i Hudik nu. Aja, då får jag en sak till att göra imorn.

* Köpa snus
* Dra in till Hudik
* Träffa Carro

Shit vad kul det ska bli att träffa henne igen.
Nu ska jag fortsätta kolla på The Hills.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0