Mothers day <3

Grattis på morsdag mamma! <3



Jag är totalt slut! Det har varit en trevligt helg med mycket fest ^^
I fredags så var vi över till K's Kusin som fyllde 18år! Congrats! Där bjödes det på bål (och vin/cider/öl) , grillat och tårta. Super trevligt och jättegott. Därefter drog jag, K, Johan och Erik (B-day kid) hem till Johan för att fortsätta att festa för att senare dra ut på krogen.
I lördags så var jag och K på marknad i Hudik. Jätte härligt väder. Varmt! YES!
På eftermiddagen drog jag och K's familj ut till Lingarö för att fira ett till födelsedagsbarn. Josefin (K's kusin)
Där det oxå bjöds på grillat och tårta. Samt Vin/öl. Vi spelade Kubb och sköt pilbåge. Jättekul!
Kl20.00 var det dax för Robinson finalen. Även fast det inte vart Anna som vann är jag rätt så nöjd ändå.
Vem tyckte ni skulle vunnit?

Nu idag så har jag hängt med min familj. Fikat, vart ute i baståsen och solat å badat med hundarna. Ätit Tacos! YUUUMM! Nu är kl snart 21 och jag är sleeeepy!
Imorgon ska jag till tandläkaren igen för att laga ett pyttelitet hål. FANfanfanfanfan! Jag vill inte dit! Och fattig kommer jag bli oxå!

Aja, nu ska jag kolla lite på tvn och klia mig på myggbetten jag har på benen.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: lena

tack för presenten den var jätte bra tur att du finns älskar dej jämt fattar du det kram mamma

2009-05-31 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0