Tjatja


Ojoj
, nu var det ett tag sen sist va..
Jag var hemma i två dagar sen for jag till sthlm på Ålandskryssning med fjällpersonalen. :) Det var SUPERkul! Haha Vi drack typ hela tiden, badade och solade. Shoppade lite i taxfreen å så. Vi hade det verkligen helt underbart och det var sååå sorgligt när vi alla skulle skiljas åt. Jep, jag grät.



Bilder: google.se
Men det känns väldigt bra att jag vet att dom som man står närmast att vi kommer att hålla kontakten. Tex Emelie som jag ska till Sthlm med om typ två veckor. och Cicci som jag ska åka upp till i sommar, Carro, Nicklas, osv. Saknar er alla redan!!

Denna fredag är jag hemma. Jag känner fan inte för att festa mer denna vecka. Haha det känns som jag gjort mitt på ett tag. Igår var jag hem till K och åt mat .Hans pappa fyllde år så vi åt gooood grillad mat och drack lite vin. Spelade spel å så. Jätte trevligt!
Idag så har det varit sommar ute. Vi har suttit på altan och solat. Men som sagt, nu är jag hemma igen och chillar. Sitter och kollar på film och äter M&ms. Mumma!
So, I've got to go! See ya cuties!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0