rain drops is falling om my head...

Det bara regnar och regnar! Det är nästan så man flyter bort när man går ut.
Idag är jag deppig och less på typ allt. Jag har blivit allergisk mot min favoritparfym så jag har fått ett jättefult utslag på halsen.... Vill bara ha halsduk på min hela tiden!

Är hemma i Bergsjö igen efter två dagar i Hudik. K har inget internet så det är därför jag inte har uppdaterat så mycket. So you know.

Sitter och kollar på Top Model med min bror och carro. Dricker ..... kallt te... inge gott.. och äter skittles.
Och det ända jag har i huvudet är skooooor!!! Jag vill shoppa skor. Har hittat en massa som jag vill ha och om ett vecka så ska jag och Emelie dra till stockholm och så ska det shoppas!! Bla SKOR! Yay!!



K är här och ska äta middag med oss. But da big Q.. vad ska vi äta?

På fredag drar jag till Leksand! Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0