Stockholms veckan

Oj jag vet inte rikigt vart jag ska börja. Typ hela förra veckan var jag i Stockholm med söta Emelie.
Vi åkte i tisdags och var framme vid 12.30. Åt pizza med pappa sedan drog vi direkt till lägenheten i Stureby och lämnade packningen. Drog in till stan så Eme fick frisera håret och shoppade lite. I onsdags så var vi typ hela dagen i city. Shoppade, fikade osv. Drog hem till Sby vid 17 tiden. Åt mat, gjorde iordning oss och drog sedan till globen för att se Beyonce!! Såå himla kul! Fan vilken röst hon har!
I torsdags så drog vi till ma home town Upplands Väsby och hängde. Shoppade lite där oxå. Haha hittade en vit fin bikini :)
Sedan så träffade vi Åsa som jag inte hängt med på evigheter. Det var super trevligt. Vi drog och åt muffins på cupcake house och därefter hem till henne för att mata katten. Mötte upp Matilda och drog på systemet. Köpte lite vin och tog tunnelbanan hem till Sby igen. Isa kom även på besök. Shit vad kul det var att träffa henne igen. Har saknat henne som fan! Hon sov även över. Girlsnight med vin!
Vi bestämde även att hon skulle komma upp på besök hem till mig i Bergsjö. Det ska bli sjukt kul!

Åsa och Matilda

I fredags så kom min familj och K ner till sthlm. Vi drog till östermalm och åt på godaste thairestaurangen. Pappa kände chefen så vi fick gratis efterrätt! Mums och tack för det :)

Lördag, DEN stora dagen. Bröllop!!! Inte för mig utan för min kusin. Bröllopet hölls på Lidingö. Jättefint var det!



Middagen och champange serverades på Högbergs Gård, Lidingö.



K och jag

Carro och Thomas

Carro och Nicklas


Förrätten

Varmrätten... Väldigt god!

Thomas, Carro, Nicklas, Jag och Kristoffer


Mer bilder som är tagna under veckan kommer senare.

Kommentarer
Postat av: ISA

Vackra bilder! Baaaaaaabe<3

2009-05-26 @ 15:53:03
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0