Vart f*n är solen?

Godmorgon... eller god eftermiddag. Jag ligger hemma i soffan och mår inte så jättebra. Jag vet inte om det är vädret som deppar mig eller om det kan vara oska i luften. jag fryser och känner mig 70 kilo tyngre. Elsa som är nyopererad ligger brevid mig och sover. Drömmer gör hon oxå.. haha så söt!

Jag vet inte vad jag ska göra mer än att kolla på film/tv. Men vvad sjutton finns det att se på. Jag vill se 17 again, New moon och bröllopsduellen. VIIIIILLL!!

Aja, nu ska jag ut i kylan så Elset får göra sina behov. Mjukis kläder och varma skor! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie

erkänn du skanar mig för mycket =P mohaha nej då men jag saknar dej druktansvärt mycket..kraaaaaaaaaaaaaam

2009-05-21 @ 21:44:30
URL: http://amoenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0