Del 2

Så har vi kommit fram till onsdagen. Jag vaknar upp i pappas lägenhet av att hans mobil ringer. Pappa har haft feber och har typ lika lite röst som jag så han sjukaanmälde sig.
Det slutar med att vi får en far/dotter dag. Med en väldigt sen frukost :)
Vi drog till Ikea på Kungenskurva eftersom jag aldrig varit där tidigare så och dessutom var det ju ondag vilket betyder lite folk ^^
Vi gick omkring och kikade lite. Provade soffor och åt Ikea pasta till lunch :) Yum var det! Favoriten pasta med köttfärssås ♥


Efter mitt och pappas lilla äventyr på Ikea så drog vi hem till lägenheten, packade ihop mina saker och sedan for till Sollentuna och fixa ett par saker i pappas kontor. Halv 6 träffade jag Isa i centrum i U-väsby. Det är alltid lika kul att träffa henne. Hon tar fram det bästa i en. ♥ Vi drog omkring i centrum och köpte en present till K, sen gick vi hem till henne óch bara hängde.
Myste lite med alla hennes katter oxå. Dom är sååå jäkla söta!

Pappa kom och plockade upp mig vis 22 tiden då vi drog till Arlanda och mötte K.
Jag åkte med K hem till Hudik och pappa drog in till stan igen.

Så igår så var jag hemma hos K typ hela dagen, men åkte hem eftersom ingen utav oss är friska.

Ikväll är det äntligen IDOL! Längtar!!!!!
Nu ska jag palla mitt sjuka ass ner till köket och dricka något.


Vi hörs senare!!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har fanimej aldrig blivit äckligare på en bild. Den där tog priset. Tur att ingen i Väsby ser bilden iaf. Hhahahaha

2009-11-15 @ 12:12:40
URL: http://metrobloggen.se/isalatomaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0