Ett lååångt inlägg!

HEJ!
Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt! Jag har varit en dålig bloggare jag vet! Men jag har legat sjuk och det har varit ett helvete. Nu är jag hemma i Bergsjö igen.. åkte hem med K i onsdagskväll då han ringde mig och sa att han var tillbaka i Sverige pga att han oxå är tvärförskyld. Så vi drog hem tillsammans.
Jag känner på mig att detta kommer att bli ett långt inlägg så spärra upp ögonen.
Jag är fortfarande sjuk, nej inte i svininfluensan utan i vanlig jäkla förskyldning. :(

Ni vill självklart se lite bilder så det ska ni få göraaaaaaa..... NU!


Efter det sista inlägget som jag skrev så var Tilda påväg till mig för att vi skulle köka.
Vi drog in till medborgarplatsen och gick in på en pizzeria och käkade kebab♥ tillsammans med Tove.
Därefter så drog jag och Tilda hem till henne, delade på en öl och snackade en massa.

Fan vad kul det var att träffa er igen! Det var allderles för länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0