hur "gammal" är du?

HEJ!
Jag har varken haft tid eller orken att blogga något idag. Är helt slut..
Bion igår natt var.... GRYM!! New Moon var skitbra!!! Jag som har läst böckerna tyckte att det var några saker som dom skulle ha tagit med från boken men annars får den väldigt höga poäng från mig. Jag kan lixom inte sluta tänka på den :)


Aja, som sagt så kom vi hem väldigt sent igår... imorse :P Kom isäng vid 4 kanske. Och upp och jobbade idag. Nu när dagen är slut och idag tackar för sig denna vecka finns det egentligen inget som hindrar mig från att verkligen visa hur trött jag egentligen är... zzzzzznark! haha
Men det vill jag egentligen inte göra eftersom K är här. Haha fan vad jag skriver "egentligen" :P

Dudes! Har ni inte sett New Moon än, gört och säg vad ni tyckte!

Imorgon är det lördag och fest i lilla Hudik. Så om jag ser det såhär; Jag måste vara utvilad imorgon eftersom kvällen kommer att bli lång så gör det inte speciellt mycke att jag inte gör något idag. Jag menar, jag kan lika gärna lägga mig i soffan med resten och kolla på film tills jag somnar.... :)

NÄ! Det här går inte, jag är ung! Chipset kallar på mig, dax för filmkväll!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej söött.... jag var på snowboard tävling...LG S´Winter Jam... Så jag hörde inte att du ringde oc så har jag inge pengarpå mobilen så ja kan interinga upp heller..men filmen var sjukt bra juee.. och håller med att det fanns lite saker dom kunde ha tat med..=P kram kram

2009-11-23 @ 22:31:54
URL: http://amoenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0