its been a good day!

Hola!
Imorse vaknade jag av att mobilen ringde. Det var mamma. Hon funderade på att dra in till staden och frågade om jag ville hänga med. Sjävlklart sa jag. Så jag hoppade ur sängen och gjorde ordning mig och gick till bussen med henne.
Vi åt brunch på Nojs Thairestaurang vilket var jätte gott. Tack mamma!
Sedan har vi bara gått omkring i centrum och kikat lite. Bla på julklappar. Jag vet vad jag ska köpa till mina föräldrar och vet en sak jag ska köpa till K.
Just ja, det har jag glömt att berätta. K har fått jobb i Åre. GRATTIS TILL DRÖMJOBBET BABE!

Anyhow, min och mammas dag var jättemysig så tack för en bra dag!

Nu sitter jag och väntar på att duschen ska bli ledig och sen så ska jag kolla på lite tv.
Det känns som klockan ska vara runt 20 men den är bara strax efter 18.
Det är kolsvart ute dessutom regn/snöar det. Så ikväll blir det lite mysigt med levande ljus och filt. Jag har fortfarande lite av choklade jag fick av Nicklas igår som jag tänker ligga och mumsa på.

Nu vart duschen ledig.
Hoppas ni haft en bra onsdag!
Later guys!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0