jag är så himla uttråkad

Jag vill verkligen spela tv spel och käka popcorn, dricka vin och hänga med ma boy. Dock är jag i Bergsjö.. jag har popcorn men inge tv spel... eller har jag ? Det måste jag kolla upp. Vi kanske har kvar xboxet vilket jag hoppas STORT på. Dock saknar jag fortfarande vinet och ma boy.
Vi får ta det på fredag ist då han kommer hit.

Japp, såhär lyder mina planer denna vecka:
Onsdag: Tona håret, ringa ett par samtal
Torsdag: Hudiksvall. Små ärenden på stan. Hem till K. kika på Twilight sen till New Moon på bion. Nattfärd hem till bergsjö med K
Fredag: K är här. lite x-box spelande kanske :) Fredagsmys med Idol.
Lördag: Anna 22 år! Fest i Hudik. Ut på Stadh det är ett band som spelar.
Söndag: soffhäng med mys


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ser lite sliten ut på bilden va! HAHAHA

2009-11-18 @ 00:55:43
URL: http://metrobloggen.se/isalatomaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0