Jag har fortfarande inte fattat det

Vi är inne på november månad!

Jag har typ massa ursäkter
till varför jag inte bloggat något på typ.. några dagar. Vill ni höra alla eller bara en? :)
Okej, Jag har varit såååå trött på min bloggdesign ett tag nu så jag får lixom ingen inspiration till att blogga. Det känns bara jobbigt och tråkigt. Men nu har jag tagit tag i och gjort om liite iaf :) Det får vara tills jag får fram något bättre. Vad tycker ni om min nya blogg-look?

Som ni kanske förstår så har jag varit hos K tills Idag. Det har varit väldigt mysigt, vi har inte gjort speciellt mycket men haft det trevligt ändå. I lördags då alla andra var på fest var jag och K med hans familj och åt asgod middag. Kan du gissa vad? Porter stek, ungspotatis och sallad. SUPER GOTT! Till efterrätt vart det något som jag inte kommer ihåg namnet på. Men typ hemma gjord glass med maräng och hallon. Mumma!
Kvällen slutade iaf med att jag och K satt och spelade PS3 och drack öl. Väldigt kul och väldigt mysigt.
Vad gjorde ni på Halloween?

Idag vandrade vi omkring i centrum. Hade lite smått att fixa så^^ Kom hem med 4:de och sista boken
The Twlight Saga.
Väldig glad är jag! :)



Nu sitter jag bara och vickar på tårna och tänkte kolla på ett avsnitt av How I met Your Mother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0