Första dagen

Hejhej! Japp jag lever men jag är hur trött som helst. Känner mig väldigt hängig och lite febrig. Just nu sitter jag hemma hos Ida vid globen. Vågar inte åka hem ensam så jag väntar på pappa att han ska sluta jobbet :P Haha vilken fegis jag är.
Idag så har jag träffat Matilda. For hem till henne, snackade lite och drack te. Sen drog jag in till drottninggatan och mötte upp Ida. Vi gick till Max och åt sen vandrade vi runt i butiker. Nu sitter vi hemma i hennes lägenhet och inte gör något alls. Och jag orkar inte göra något alls. Har ont i halsen, är varm fast fryser... usch, jag vill inte bli sjuk nu när jag är i stockholm!
Det var meningen att jag skulle träffa Anna och se på hennes spelning men jag känner att jag orkar inte. Sov jätte dåligt inatt (kom ju hit vid halv 3 inatt så) och som sagt väldigt seg. Sorry gumman men jag hoppas du förstår ♥ Det är inte sista gången jag är nere i sthlm.
Nu ska vi kolla lite på tvn medans vänta på papi.
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: lena

krya på dej och ta det lugnt om du känner att du har feber kram mamma

2009-11-10 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0