12.32 Ops!

Det står helt och hållet still i huvudet på mig just nu. jag har ingen aning om vad jag skulle göra. Poff sa det och så var huvudet tomt. Om jag börjar bli senil redan vet jag inte vad jag ska ta mig till. Haha

Jag har fått 3 st jättefina rosa rosor av mami. Till det de rosa bandet och lite cash till bussen/mobilen :)
Tack så mycket mami! <3

Nu så tänkte jag ta mig en kopp kaffe och fundera ut när jag ska åka till staden, vad jag ska ha med mig (på mig ikväll).

Staden:
* Köpa kaninmat
* Systembolaget
* ... där ska det vara en sak till som jag inte minns.. hehe

Kaffet kallar! Later ♥

Musik: David Bowie, The stones och glada Mika låtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0