13.33 söndag

Godmorgon!
Jag ber om ursäkt på dålig uppdatering igår. Jag hade nämligen en huvudvärk igårkväll som gjorde att jag låg i soffan med filt hela kvällen. Smörgåstårtan var asgod. Jag tror att jag åt 3 bitar igår. Haha och då var dom inte små :)
Jag ska bara leta reda på sladden till kameran så ska jag lägga upp bilderna.

Idag är det bara mys på schemat. K är kvar så jag ska passa på att mysa så mycket jag kan :)
Ikväll är det nog bio. Nyaste Beck filmen. Är det någon som har sett den? Jag har hört att den ska vara väldigt bra. Men det är nog lugnt eftersom jag är ett stort Beckfan. :)

Det är kallt ute och jag har hört att det ska snöa nästa vecka.. visst jag älskar snö men inte i oktober!
Aja, ska springa efter sladden..
Ha en mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Malin S

jag såg den nya beckfilmen i stockholm i slutet av augusti. Den var ju inte alls nå hemsk eller spännande. har sett bättre beckfilmer.

2009-10-04 @ 15:57:37
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: joi svarar

sv: ja jag håller faktist med. Jag gillade filmen men det var något som saknades. Det var lixom inte som alla andra beck filmer. :)

2009-10-04 @ 20:47:22
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0