18.03 förvirrad

Tjenare!
Efter en lång dag på jobbet så är jag äntligen hemma. Dagen är väl sådär... fick ett samtal från Lofsdalen idag och varken jag och K kan komma tillbaka. :( Jag som verkligen såg fram till det. Men vad fan ska man göra?
Jag förstår bara inte vad som hände. Dom var ju så nöjda med oss och nu säger dom att vi inte kan komma tillbaka... I don't get it.

Aja, vi funderar nu på att dra till Norge eller något liknande. Vi måste ha ett jobb så vi kan skaffa en lägenhet.

Nu- mot matbordet och middagen.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karolina

Nej ! vad tråkigt ! hoppas ni hittar ngt annat som passar er ! de blir nog bra tillslut snuttan !

2009-10-05 @ 23:59:41
URL: http://annapannas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0