20.55 Back from Beck

Kom precis hem från Bion har hunnit fika tillsammans med K, mami och papi. Det är ju trots allt Kanelbullens dag idag så ^^
K och pappa åkte nyss. K hem till hudik och pappa till stockholm.

För att prata om filmen så var det skitbra men jag tyckte ändå att det var något som saknades. Jag är ett stort Beckfan och jag känner att den här filmen var inte lika extrem som alla dom andra.
Så den får 4 av 5 stjärnor.

Imorgon så ska jag jobba. Börjar inte förän 11.00 så jag har lite sovmorgon. Men jag tänkte ändå lägga mig i bra tid.
Så nu ska jag duscha sen lägga mig och kolla runt lite på några av mina favorit bloggar och om det finns något bra på tv så blir det nog någon timma där oxå.
Med andra ord.. Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0