16.00 we'r gonna have the blast!

Jag ska vandra till Ica för att fixa lite käk till ninisen och sedan tänkte jag passa på att gå till systemet så slipper jag åka in så tidigt till stan. Så kan jag dra typ när K slutat jobbet ist. :)
Vi ska ut och äta thaimat senare ikväll. <3 Det ska bli jättegott och mysigt!

Jag vet fortarande inte rikigt vart festen är ikväll men vart vi än hamnar så kommer vi att ha kul Igen ska få förstöra min dag. :)
Don't worry, be happy!

Haha aja Nu ska jag sticka iväg och fixa allt. Jag tror inte jag hinner skriva något mer ikväll men imorgon får ni en massa uppdateringar plus bilder från ikväll!
Have a nice friday dudes and dudettes!

♥ Joi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0