ett lååångt inlägg.

First, Hey!
Second, Anledningen varför jag inte har bloggat något igår eller idag är för att jag inte mått bra. I tisdagskväll innan min och Annas tjejkväll så var vi till Sjukgymnasten och kollade upp min rygg. Hon klämde och drog i den och kom fram till att jag behöver en stödkorsett för att rätta till ryggen. Jag har skulios.
Så hela gårdagen och idag så har jag haft den på mig. Och nu mår jag skit i ryggen.. i hela min kropp förensten. Ont som fan gör det längs ryggraden. :( Och jag ska ha en i några månader till.

Igårnatt så sov jag hemma hos K, thank god for my sweet boyfriend. Han tog hand om mig som om jag vore en lite hundvalp. ♥

Btw så hade jag och söta Anna jättemysigt på våran kväll. Vi kollade på film och drack vin. åt snacks och pratade hemlisar ^^


Nu sitter jag hemma i min säng med pyjamasen på of couse och dricker te. Jag har precis skrivit klart min önskelista till julen 2009 men är säker på att den kommer att fyllas på :)
Jag vet lixom inte vad jag önskar mig mer än småsaker.

Kl är halv nio, jag är totallt finito. Jobbat hela dagen, både idag och igår och ryggen gör inte precis det lättare.
Nu planerar jag på att kolla lite på tvn och sen sooova. Åh, shit vad skönt det ska bli att ta av sig linserna och krypa ner i min säng.

Imorgon så ska jag troligtvis in till staden igen. Till min K. Får se om det blir något i samband med en flaska vin.
Maybe Järngänget ^^ Hoppas på det!

Anyhow, Natti natt sötnosar! SEE YA TOMORROW!


Kommentarer
Postat av: anna-Karolina Pettersson

det var jättemysigt ! det där gör vi om när jag får jullov :)

2009-10-30 @ 13:20:23
URL: http://annapannas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0