Im so sorry!

Hey there peole!
Nu var det ett tag sen... igen jag skrev. Sorry, jag tycker inte om K's tanjentbord så jag undviker att sitta vid datorn när jag är här.
Idag så har jag och karln städat lite och varit på stan en sväng. Köpte inget mer än sminkborttagnings medel och tops. :)
Ikväll så ska jag och K äta kebab ♥ och sedan mysa. Igår var det en hel del folk här, vi hade lite fest med Wii spel och öl. Mycket trevligt.
Desstuom så är jag så glad över min "nya" mobil som jag fått av mami. Hon fick en ny så då fick jag hennes. Mycket nöjd flicka är jag! Hahah
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite på tvn sen ut med K och kitis.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Va e de för mobil du fått?

2009-10-22 @ 22:21:32
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0