Lördag 24 okt. regn.

Nu är jag äntligen hemma efter en heldag i Hudik.
Imorse så drog typ alla till stan för att bla. hjälpa carro för att flytta. Jag och Matilda drog till centrum ist. Vandrade runt i typ varenda butik och hade det mysigt. Därefter kom mamma och pappa och hämtade oss och vi drog för att matshoppa.
Vi kom precis hem från stan och jag är totallt slut. Sitter här i mina underbara pyjamasbyxor och ska snart ner för att hjälpa till med maten.

Jepp.. jag kommer att vara hemma hela kvällen. Eller.. hela helgen för att vara mer exakt. :)

Får se om vi drar en sväng ut till Baståsen för att hälsa på Lotten och kerstin en sväng. Det vore mysigt, då kan jag även få köra dit :)

Fick en present av Matilda idag oxå, ett sött cupcake halsband. ♥ Tack!

bilder på uggsen, halsbandet och min mobil kommer senare ikväll. Magen kurrar så mycket så jag hinner inte just nu. Vill ha mat. Haha 

Hörs senare snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0