Tack till er alla!

Hola!
Shit vad seg jag är idag... Hahaha  
Gårdagen var askul! När jag kom in till stan så hämtade K mig och vi for hem till honom för att han skulle byta om å så. Han överaskade mig med en stor buket rosor och presenter. Av honom fick jag ett par skitsnygga Nikita jeans! <33 Tack Babe! Och av hans föräldrar så fick jag två jättefina ljusstakar med ljus till. Tack så mycket!
Efter det så drog jag och K till Nojs och åt god thaimat. Tack för maten babe! ♥  Därefter åkte vi hem till honom och började förfesta. Anna kom och vi kollade på Idol. Fick en lite present av henne oxå. En doftljus som lukar bubbelgum och ett jättegulligt kort. Tack söt ♥

Runt 10 så fick vi skjuts hem till Anna där festen fortsatt. Sedan blev det bockarna där ca 50 pers som stod utanför började sjunga " ja må hon leva" för mig. Haha det var askul.
Kvällen vart jättelyckad och jag hade asroligt.

Nu sitter vi hemma i bergsjö och ska till och äta smörgåstårta. Yum!
Anna har precis åkt hem med sin mamma. Hon var här idag och hängde. Har verkligen saknat henne!

Fick föresten en lite present av papi idag efter frukosten. En stock snus ♥ Jag vart som ett barn på julafton. Haha Tack tack tack!

Och tack för alla gratulationer. Det värmer verkligen!
♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0