1 September

Hello!
Har precis kommit hem från Hudik.
Var till mötet iaf även fast jag inte mådde speciellt bra. Men febern har gått ner en aning och jag har inte lika mycket huvudvärk så jag hoppas jag är helt bra tills i helgen. Då är det Hudikmarknaden!! YAy! Fan vad kul. Hoppas oxå på att K är frisk. Jag snackade med honom för ett´tag sen och så mådde han skit. Stackarn!

Yup, då var det september. Hösten kommer bara fortare och fortare. Vill inte! Det som är roligt med hösten är alla mysiga halsbukar och koftor. Och den härliga kylan fast solen ändå står på topp. Älskar färgerna men hatar att det bara blir mörkare ute! 
Aja, Nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv och äta lite lunch.
Later Guys!



Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Tack sweetie!

Mysigt att snart få dra på sig stickat, mössor och halsdukar : )

2009-09-01 @ 14:05:41
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0