Back 2 reality

Ojdå, shit vad länge sen det var jag skrev. Min helg har mest bestått av fest, marknad och K :9 Alltså en väldigt bra helg.
Nu är det måndag och allt är tillbaka som vanligt.
Idag hade jag "skola" från 9.00 till 11 typ. Fick sluta lite tidigare. Så jag spang upp på Granngården och köpte lite food till min ninis sen tog jag bussen hem.
K sov över här igår och ska göra det inatt igen :9 Mysigt att ha honom här.
I veckan så blir det inte mer är skola på förmiddagen och sen chill på eftermiddagen.
Sitter och väntar på att få höra ifrån Lofsdalen. VILL DIT i vinter ígen med min hubby <3 Haha okej nope vi är inte gifta med ja gillar ordet " Hubby" Haha

Jag har några bilder sen i helgen men jag hittar inte sladden som vanligt. Vart sjutton lägger jag den? Måste fixa en plats till den så jag vet att den alltid ligger på samma ställe.

Det var kul att träffa Anna, Sofie, Fia <3 och alla ni andra jag träffade på markanden. Länge sen nu! Miss ya all!

Har precis ätit Thaimat med K och Nicklas. Yuuum vad gott det var! Älskar thiamat. Bästa maten som finns!


Kommentarer
Postat av: Malin S

Hade du kul på marknan då?

2009-09-08 @ 23:25:07
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0