I väntans tider

ÄNLIGEN FREDAG!
Sitter hemma och väntar på att min bror och papi ska komma hem från frisören så vi kan åka in till stan någon gång :)
Ikväll är det marknad... eller det är egenligen hela helgen men den börjar ikväll. Just nu ser det inte ut som att jag ska dit ikväll eftersom det regnar ute. Men till staden ska jag iaf.

NU en stor latte mocha sen till centrum :)
Ska kolla på en skärp ( nitar) och en kofta. Har fortfarande inte bestämt mig vilken färg jag ska ha men det ordnar sig ^^
I värsta fall får jag ta allihop :) Hahaha nej nu skojade jag bara.

Ni som ska på markanden, hör av er! Ni andra får ha det så trevligt ikväll!

Later guys!
Joi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0