monday autumn day

Morning Glory!
Det är typ 2 timmar sen K åkte hem till Hudik och jag saknar honom redan! <3
Vi kommer nog inte ses förän på lördag nästa gång. It breaks my heart men han ska åka på anställnings intervjuer i Åre och i Vemdalen. Good luck 2 u babe!

Idag är det chill chill chill. Jag har lite små arbeten att göra med annars ska jag bara ta det lugnt. Har lite ont i halsen men jag har bestämt mig för att förstänga det så jag inte blir sjuk på riktigt. Haha
Igår var jag, Mami, K och bror på bio. Såg The Hangover. Haha fan vilken bra film! Go see it!
K lämnade resterna av sitt godis till mig<3 Passa perfekt till idag då jag bara är hemma.

Sitter i min stora mjuka stickade tröja och leggins. Knut i håret och NO MAKEUP!
Ska snart ner till Ica för att köpa lite snus men först ska jag ta en kopp te och sätta mig i solen. Älskar höstvädret!!

PUSZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0