Role models?

Alla har en förebild, större eller mindre. Kändis eller närstående. Jag har inte bara en utan flera stycken.
Jag kan förklara allt så himla bra i huvudet men när det kommer ut i ord vet jag inte hur jag ska formulera det.
Okej,, rätta mig om det här låter fel... om man ser på mina förebilder så ser man en liten del av mig i dem alla. Hahaha okej, jag hörde hur det där lät men så är det. Det jag menar är att jag har blivit starkare som person och kanske tack vare den här personen eller dessa har hjläp mig en bra bit dit.

Jag kom bara att tänka på det när jag satt och kollade på tv. Vi alla ser upp till en person som får en att må bättre. Kanske stärker självförtroendet och ser en annan syn på saker. Och sånt tykcer jag är viktigt. Så om du inte har en förebild.. skaffa en!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0