äntligen!!!!

Gissa om jag är en glad tjej :)
Nu har jag äntligen fått min dator lagad!!! Den har verkligen varit saknad.
Så nu kan jag komma igång med mitt bloggande igen. Bra va :)
Lite uppdatering här då.
Jag kan börja med den goda nyheten att vi åker hem till Hälsingland till jul. Stannar hemma tills den 27. Har faktiskt lite hemlängtan. Det ska bli helt underbart att komma hem till familjen igen.
Sen så har jag jobbat som en tok och kommer göra det i två veckor framåt oxå så ni vet. Men nu i helgen är jag ledig. Faktiskt första helgen på jätte länge.
Ikväll är det personalfest med Bikbok. Det blir lite middag, dricka och utgång. Ska försöka ta med mig kameran och komma ihåg att ta lite bilder.
Och jäklar vad snö vi har fått! Jag har så sjukt mycket julkänsla i kroppen just nu. Kan ju kanske ha en glöggen ja sitter och dricker :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0