2, 2010

Dax för lite uppdatering kanske? :)

Jag har precis kommit hem från Åre. Alltså jag är hemma i bergsjö igen.
Det var verkligen skitjobbigt att lämna K. Det känns verkligen :(

Men jag ska dit v.5 igen. Ska försöka ta mig dit lite tidigare om jag har pengar. 
Jag har verkligen haft det toppen. Träffat lite folk som faktiskt är från Hudik :) Har hängt med dom väldigt mycket då K har jobbat. 
Jag har lite bilder på mobilen men jag har ingen sladd till den. Ska förska leta fram den så får ni se. :)

Btw, Jag vill verkligen ha en ny mobil. Xpress music är inget för mig. Vi kommer helt enkelt inte överens. 
Hittat en på elgiganten för en billig slant. Eftersom jag har lagt av med klädshoppingen nu så kanske jag har råd att ersätta min gamla mobil med en billig annan. MAX 1500!!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0