Min fredag

Tjaba!
Idag har jag, mami och mina bröder vart i Hudik. Shoppat lite :) Köpte 2 st nya lampskärmar, en fin taklampa från Indiska samt ett par örhängen. Och mami köpte hårtoning och shampoo (som luktar godis) till mig <3 Tack!
Det har varit svinkallt ute idag och jag börjar längta till sommaren. Ligga på stranden, bli brun och ha fina klänningar. Åh ta mig utomlands NU!
Just nu ligger jag i min säng och kikar på Charmed och tuggar i mig popcorn. Imorgon kallar jobbet så det blir inge party party för mig del :P
Men ni som ska ut, Ha det askul ikväll!
PUss

Kommentarer
Postat av: Malin

jag var oxå inne i hudik och shoppade igår fredag:)synd att vi inte träffades:(va ska du göra ikväll då?

2010-01-09 @ 14:41:42
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0