kramp i benen

HEJ!
Vet ni vad jag har gjort?? Jag och K var och skulle se vad min cykel skulle kosta att fixa till. Nya däck å så... dyrt skulle det bli. Så jag kollade på min 11 åriga cykel och insåg att det kanske inte var värt det. Så jag lämnade in den och fick 500 kronor för det. Så jag köpte mig en ny cykel!! En jättefin svart damcykel med korg :) Gissa om jag är lycklig!
Nu kan jag cykla mina 6 km in till centrum utan bekymmer :)
Jag ska försöka få in lite bilder på den.
Jag har även nyheter. Jag har två intervjuer imorgon! Fjärilarna i magen är redan här...
Håll tummarna för mig people!!
bild: google

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi håller tummarna alla här hemma ring mej efteråt kram mamma (saknar dej fortfarande)

2010-05-18 @ 23:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0