höst och jag älskar det!

Igår så firade jag och K vår 4års dag! Grattis till oss! Älskar dig!
Vi köpte hem vin, beställde sushi och myste till med massa ljus i vardagsrummet. Riktigt gott!
fick blommor oxå! :)
Därefter gick vi på bio och såg Vampyrer suger. Haha kanske inte precis den bästa filmen jag har sett. Det var rolig till och från men mer än så var det inte.
Idag så ska jag jobba kväll på hotellet. Just nu är jag trött som ett as med efter två tre koppar kaffe så är jag på topp igen.
Jag ska bara förbi Bikkan innan jag drar vidare till hotellet. Ska hämta något riktigt spännande där!! :)
Det värsta med att jobba ikväll på en fredag.... Missar idol och chipsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0