Gårdagens

Igår var det valdagen. Uscha.. det vill jag inte snacka om.
Kvällen min var då väldigt bra om man bortser får valen..
Det vart myskväll med Sofia.
Vi var på Willys och köpte en MASSA godis. Vi laddade upp med två bra filmer och fixade lite mys runt soffan som blockljus och rökelser.
godis, kinder maxi, ostkrokar, chips, kladdkaka med grädde och lite vin på det.
Senare när Sofia hade dragit hem och jag precis gått och lagt med så kommer K in i sovrummet och ber mig följa med honom till uteplatsen.
När jag kommer dit hittar vi en liten igelkott som håller på att äta en gammal banan ur soppåsen som vi slängde ut tidigare.
Hur sör är han inte! Kolla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0