our home

Hallen, inte så mycket att se..alls.
in mot sovrummet
Den HEMSKA gröna fondväggen. Jag vill såå gärna måla om den. men som sagt hyr vi lägenheten i andra hand och får inte göra något.
Köket
vardagsrummet
eftersom vi bor på bv så har vi en liten uteplats. Solsida på förmiddagen
just de, jag har även en walk-in-closet som för tillfället är ett förråd. haha
mina älsklingar från Kenzas collection flower

Och jag har äntligen ett badkar!!!!!

Nu har ni fått sett hur vi bor här.
Jag önskar att vi fick göra hur vi ville. Renovera om och köpa nya möbler. Men i nästa lägenhet så ^^

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken fin blogg du har! Önskar att jag kunde lägga ner lite mer tid på min men skjuter alltid upp det av ngn anledning :P

Hihi, såg korten du lagt upp från i somras och fan vad kul vi hade! Tycker du ska komma hit och hälsa på mig i partymeccat ;) Kolla i din kalender 6-10 okt!

Kram kram!

2010-09-06 @ 16:40:18
URL: http://missjlife.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Nice soffa! Verkar som en skön lägenhet... Lite trång i "Walk-in-closet".. :D

2010-09-07 @ 19:30:47
Postat av: Johanna svarar

haha jo soffan kanske inte är den bästa men den funkar . haha nej den är inte stor men den duger :)

2010-09-07 @ 19:54:29
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0