home sweeet norrland!

Kan ni tänka er! Jag är hemma på semester :)
Det är soool och bara lite snö kvar i diken och skogarna. Helt underbart! Jag var inställd på en massa snö och fick en gräsmatta :)
Sitter hemma i vardagsrummet i Bergsjö och bara njuter av att chilla med mina underbara hundar. Och självklart min familj :)
Idag har ja inte gjort så mycket. Myst hemma. Vart förbi mammas jobb en snabbis och hälsat på.
Imorgon ska jag in till Hudiksvall med min bror. Ska väl shoppa lite å så. Måste ta och käka på Jambos oxå! Det är ett ställe som jag verkligen har saknat.
Ikväll blir det nog inte mer än mys i mjukisbyxor med min kära mor och hundarna.
Kl 20.00 är det total blackout på 5:an som måste ses!
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0