Onsdag 19 Januari

Kaffet gör verkligen dagen!

Jag vill köpa mig en ny kaffebryggare. Jag är så less på den vi har just nu. Måttet stämmer inte alls så jag vet egentligen inte alls hur jag ska göra för att få mitt kaffe bli gott. Mina föräldrarna får alltid kaffet att smaka himmel men mitt smakar typ... sand.
Jag vill skylla på vattnet här på Gotland men det kanske är jag. :) Hittade en kaffebryggare på Ica igår för 199 kr som jag vill ta med mig hem men först måste det bli en dammsugare. Våran är stendöd. Jäkla skit grejer.
Aja. Annars idag så händer det inte så mycket. K kommer snart hem och käkar lunch med mig. Sen ska jag försöka samla krafterna och städa lite i lägenheten. Det är lixom saker överallt.
Men först vill jag försöka få tag i pappa efter det som hände igår. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0