Tillbaka

Nu är jag tillbaka hemma i lägenheten. Jag har nu gjort mina små ärenden på stan och konstigt nog är det helt underbart att vara hemma i soffan igen. Jag har känt mig väldigt tung i huvidet och nu så tror jag ärligt att jag kan ha lite feber.
Sjutton oxå! Jag har känt på mig i flera dagar nu att jag har haft ont i halsen. Men nu så verkar det slå ut. Jag pallar verkligen inte att ligga sjuk. Jag hade lixom planerat att eventuellt dra iväg och träna ikväll. Men jag har ingen energi till det.
Tog precis i mig en värktablett och ligger nu nerbäddad i soffan. Hoppas verkligen att jag mår bättre om ett tag.
Med tanke på att nästan alla i min omgivning har legat sjuk och inte jag så ser det inte speciellt bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0