tung dag

Jag mår inte så bra idag och måste verkligen göra saker för att försöka tänka på annat. Jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa och istället för att sätta mig och grubbla så måste jag sätta mina fingrar och huvudet i arbete.
Jag har ändrat färgerna på bloggen. Sorterat alla bilder på datorn. suttit och letat lägenheter, jobb...
Just nu känner jag att det skulle vara helt underbart med att lägga sig i badkaret och bara vara men jag har svårt att göra det när jag är ensam hemma... fråga mig inte varför. Lång historia. :)
Vi har inge godis hemma vilket är jättebra egentligen eftersom jag hade ätit upp allt i förtvivlan.
...... jag vill bara ta båten och åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0